FAQ

Jak mogę zarezerwować ofertę?

Aby dokonać rezerwacji wystarczy, że na podstronie oferty klikniesz przycisk Zarezerwuj online. Wyświetli się formularz rezerwacji w którym musisz podać kilka informacji:

1. Wybierz wariant oferty i ewentualne opcje dodatkowe
2. Podaj swoje dane
3. Dokonaj płatności elektronicznej

Kiedy muszę zapłacić?

Do dokonania rezerwacji wymagane jest wpłacenie zaliczki. Jej wysokość zależy od organizatora. Pozostałą kwotę uiścisz bezpośrednio u organizatora w dniu przyjazdu lub niedługo przed nim. Szczegóły ustalisz z organizatorem.

Czy muszę wpłacić zaliczkę?

Tak, zaliczka jest wymagana, aby rezerwacja doszła do skutku. Wysokość zaliczki ustala organizator, dlatego w każdej ofercie zaliczka może być inna.

Czy moja płatność będzie bezpieczna?

Transakcje w Sylwestrowo są w 100% bezpieczne. Chronimy transmisję certyfikatem SSL. Twoje dane osobiste są bezpieczne. Szybkie i bezpiecznie płatności zapewnia Blue Media S.A. - krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF).

Jakie dane muszę podać przy rezerwacji?

Wymagamy podania tylko kilku podstawowych informacji w celu dokonania płatności (adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko). Dzięki tym informacjom organizatorzy wiedzą, kogo się spodziewać i mają możliwość skontaktowania się z Tobą w celu umówienia szczegółów. Twoje dane są chronione i przekazujemy je wyłącznie Organizatorowi po dokonaniu rezerwacji.

Czy nie ma żadnych ukrytych opłat?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Płacisz tyle, ile kosztuje dana oferta sylwestrowa i nic poza tym. Pamiętaj, że do rezerwacji wymagane jest wpłacenie zaliczki, której wysokość ustalana jest przez organizatora.

Jak mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?

Wszelkie szczegóły dotyczące rezerwacji otrzymasz w wiadomościach e-mail. Znajdziesz w nich również odnośnik do szczegółów, gdzie sprawdzisz wygodnie aktualny status swojej rezerwacji.

Dlaczego nie otrzymuję powiadomień na adres e-mail?

Jeśli nie otrzymujesz powiadomień o dokonanej rezerwacji, sprawdź możliwe przyczyny.

Sprawdź folder spam w swojej skrzynce e-mailowej. Możliwe, że Twój dostawca poczty błędnie zakwalifikował nasze wiadomości i umieścił je w folderze spam.

Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail podczas rezerwacji.

Być może wiadomość od nas omyłkowo została oznaczona jako przeczytana lub zawieruszyła się gdzieś pośród innych wiadomości w Twojej skrzynce. Wyszukaj w swojej skrzynce odbiorczej słów “sylwestrowo” lub “rezerwacja”, aby znaleźć wiadomości od nas.

Jak mogę skontaktować się z organizatorem przed dokonaniem rezerwacji?

Jeśli chcesz skontaktować się z organizatorem przed dokonaniem rezerwacji, skorzystaj z przycisku Wyślij wiadomość widocznego w ofercie. Twoja wiadomość trafi bezpośrednio do organizatora. Użyj tej opcji jeśli masz dodatkowe pytania, które chcesz zadać przed dokonaniem rezerwacji.

Masz inne pytanie?

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń na numer 794 944 444 (pn-pt, 10:00-16:00) lub napisz na pomoc@sylwestrowo.pl. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i z radością pomożemy w razie jakichkolwiek trudności.